Amics ja hem tornat a la feina, ben arribats.
Aquest enllaç és molt útil per trobar experiments per fer dins l´aula amb els nens de primària.
http://phobos.xtec.cat/zers/index.php?option=com_content&task=category§ionid=7&id=17&Itemid=30
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)

No hay comentarios:
Publicar un comentario